середу, 22 лютого 2017 р.

Ейтан Борітцер. Серія книг «Що таке?»

       «Я пишу книжки для дітей, але не дитячі книжки – це велика різниця, - зазначає автор. – Моє життя змінилося, коли моя на той час семирічна племінниця раптом підійшла до мене й спитала: «Що таке Бог?» Я завмер на місці! Було здивуванням дізнатися, що дітей цікавлять такі «складні питання» й зовсім не те, що ми дорослі, думаємо, мало б їх цікавити. Тоді я сів і написав першу книжку з серії «Що таке?» - просто щоб відповісти своїй племінниці.»
     Вже першими чотирма книжками цієї серії автор здобув міжнародне визнання. Сьогодні вона налічує 12 книг. Ці щирі, прості, позбавлені пафосу і повчального тону книжки стали світовим бестселером й перекладені на 15 мов. Українською чотири з них побачили світ вперше.
      Серія книг «Що таке?» спрямована на розвиток моральних цінностей та критичного мислення щодо «важких» для дітей тем та є популярним навчальним провідником для батьків, викладачів, учителів. Книги серії сприяють розвитку самостійного творчого мислення у дітей від 4 років, вихованню правильного розуміння моральних цінностей, расової, релігійної, гендерної толерантності, навчають співчуття, розвивають критичне мислення.
    З цими книгами Ви можете ознайомитися у відділі абонемента ЧОУНБ ім. М. Івасюка.








Немає коментарів:

Дописати коментар