вівторок, 26 травня 2015 р.

Для вчителів та студентів педагогічних ВНЗ!


Нова література у відділі абонемента


1.    Виховання культури гідності дітей та учнівської молоді в позаурочній діяльності загальноосвітніх навчальних закладів : метод. посіб. / К. І. Чорна [та ін.] ; під заг. ред. К. І. Чорної ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 260 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 254-259 (112 назв)  300 экз. (Шифр 74.200.53/В 54)
       У посібнику розкрито зміст , сучасні форми та методи виховання  культури гідності (особистої, людської та національної) дітей у позаурочній діяльності на засадах гуманістичної моралі та підготовки вчителів до виховання цього феномену.
       Розрахований на спеціалістів різних галузей науки і практики, які за родом своїх занять займаються питаннями морального розвитку дітей, а також для всіх, хто не байдужий до проблем дітей в Україні.




2.    Докукіна, Олена Михайлівна.
Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку : метод. рек. / О. М. Докукіна, Т. В. Кравченко, К. М. Павицька ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 52 с. - Бібліогр.: с. 51(16 назв)  300 экз. (Шифр 74.200.5/Д 63)
     Рекомендайії призначені для проведення просвітницької роботи з батьками у вирішенні питань , пов’язаних із професійним самовизначенням дитини старшого шкільного віку. Подаються різноманітні форми і методи проведення цієї роботи, пропонуються орієнтовні розробки просвітницьких заходів.
     Призначені для класних керівників, шкільних психологів, соціальних педагогів, заступників директорів з виховної роботи.





3.    Журба, Катерина Олександрівна.
Виховання культури гідності молодших підлітків у взаємодії сім'ї і школи : метод. рек. / К. О. Журба ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 72 с. : табл.  300 экз. (Шифр 74.200.53/Ж 91)
     Розкривають сучасні зміст, форми і методи роботи з педагогами, батьками та спрямовані на виконання та утвердження у них культури гідності, Особлива увага приділяється формуванню у дітей позитивного само сприйняття, адекватної самооцінки та інтерес до самопізнання.
     Адресовані широкій педагогічній громадськості, студентам педагогічних вузів, батькам.





4.    Зубалій, Микола Дмитрович.
Фізичне виховання старшокласників у позакласній роботі загальноосвітніх навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / М. Д. Зубалій, В. В. Івашковський, В. І. Мудрік ; за ред. М. Д. Зубалія ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 172 с. - Бібліогр. в кінці ст. - Бібліогр.: с. 155-171 (292 назв). - Авт. зазн. на звороті тит. арк.  300 экз. (Шифр 74.200.54/З-91)
     Розкрито історію становлення й розвитку поняття «позакласна робота», проаналізовано сутність і зміст спортивної діяльності, розкрито особливості фізичного виховання, проведено сутнісний аналіз термінології і змісту позакласної роботи, визначено сутність і зміст туризму в літературі та інші теми.
     Для вчителів фізичної культури, викладачів фізичного виховання , тренерів спортивних секцій, аспірантів, батьків та всім не байдужим, кого цікавлять дані питання.





5.    Киричок, Віра Андріївна.
Виховання культури гідності молодших школярів у позаурочній діяльності : метод. рек. / В. А. Киричок, О. В. Роговець ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 80 с. : рис. - Бібліогр.: с. 78-79 (23 назви)  300 экз. (Шифр 74.200.53/К 43)
     Рекомендації розкривають зміст, сучасні форми та методи виховання культури   гідності. Особлива увага приділена реалізації рефлексивно-експліцитного методу виховання з урахуванням вікових особливостей учнів.
     Рекомендації адресовані вчителям початкових класів, вихователям, методистам, практичним педагогам, студентам педагогічних вузів, батькам.








6.    Міжсекторальна взаємодія в умовах превентивного виховного середовища : навч.-метод. посіб. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання ; авт.-упор.: В. І. Кириченко, О. О. Єжова. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 172 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 157-171 (233 назви)  300 экз. (Шифр 74.200.2/М 58)
     У посібнику представлені теоретичні основи, матеріали для практичної підготовки суб’єктів межсекторальної взаємодії в умовах превентивного виховання середовища.
      Посібник адресований вчителям загальноосвітніх навчальних закладів та представників різних організацій, які беруть участь у підвищенні якості освіти.










7.    Маруніна, Галина Георгіївна.
Виховання основ культури гідності дошкільників : метод. рек. / Г. Г. Маруніна ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 28 с. : рис. - Бібліогр.: с. 27 (5 назв)  300 экз. (Шифр 74.100.53/М 29)
     У рекомендаціях висвітлюється зміст, форми, методи і педагогічні умови виховання основ культури гідності дітей.
     Рекомендації адресовані практичним педагогам, студентам педагогічних вузів, батькам.












8.    Назаренко, Галина Анатоліївна.
Підготовка педагогів у системі післядипломної освіти до виховання культури гідності учнів : метод. рек. / Г. А. Назаренко ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 24 с.  300 экз. (Шифр 74.584(4УКР)/Н 19)
     У рекомендаціях обґрунтовано методичні засади, зміст, форми, методи і напрями підготовки вчителів до виховання культури гідності учнів у процесі післядипломної освіти.
     Рекомендації адресовані науково-педагогічним працівникам закладів післядипломної освіти, директорам, заступникам директорів, педагогічним працівникам загальноосвітніх шкіл, студентам педагогічних закладів.







9.    Оржеховська, Валентина Михайлівна.
Технології розбудови виховної системи загальноосвітнього навчального закладу : навч.-метод. посіб. / В. М. Оржеховська, Т. Є. Федорченко ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 172 с. - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр.: с. 168-171(57 назв)  300 экз. (Шифр 74.200/О-65)
     У розділах посібника надається інформація про використання технологій збереження здоров’я школярів, виховної роботи школи з профілактики вживання учнями психоактивних речовин (проекти, тренінги, профілактична програма), технології запобігання агресії та насильства у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу.
      Посібник адресований студентам педагогічних спеціальних вищих навчальних закладів, та буде корисним і для педагогічних колективів загальноосвітніх шкіл, батьків.





10.    Педагогічна підготовка сімей різного типу до професійного самовизначення старшокласників : метод. посіб. / В. П. Горпинюк [та ін.] ; за заг. ред. Т. В. Кравченко ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 268 с. : табл. - Бібліогр.: с. 264-265 (19 назв)  300 экз. (Шифр 74.200.4/П 24)
     Посібник присвячено розгляду педагогічної підготовки батьків до професійного самовизначення старшокласників. Порушені питання ролі сім’ї і впливу батьків на професійне самовизначення дитини, подані емпіричні та методичні матеріали.
     Адресований для класних керівників, шкільних психологів, соціальних педагогів, адміністрації загальноосвітніх навчальних закладів.




             

 11.    Пустовіт, Наталія Афанасіївна.
Формування екологічно доцільної поведінки школярів : наук.-метод. посіб. / Н. А. Пустовіт, О. Л. Колонькова, О. Л. Пруцкова ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 140 с. : табл. - Бібліогр.: с. 134-139 (88 назв)  300 экз. (Шифр 74.200.5/П 89)
     Посібник має на меті сприяти формуванню у школярів підліткового та юнацького віку непрагматичної мотивації, практичних вмінь і навичок ощадливого ресурсоспоживання у повсякденному житті. Розкрито поняття «екологічно доцільна поведінка», типи, загальні принципи її формування, визначено специфіку буденної свідомості як регулятор поведінки школярів щодо довкілля.
      Призначений для вчителів, науково-педагогічних працівників, аспірантів, студентів педагогічних спеціальностей ВНЗ.





12.    Пустовіт, Наталія Афанасіївна.
Школа екологічного вчинку : метод. рек. для вчителів, кл. керівників / Н. А. Пустовіт, О. О. Колонькова, О. Л. Пруцакова ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання, Лаб. еколог. виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 36 с. - Бібліогр.: с. 35 (11 назв)  300 экз. (Шифр 74.200.5/П 89)
     Рекомендації розкривають теоретичні засади розуміння вчинку як одиниці поведінки, типів екологічних вчинків, значення і сутність виховних орієнтирів у формуванні культури екологічної поведінки.
     Для вчителів, класних керівників.









13.    Пустовіт, Наталія Афанасіївна.
Школа екологічного вчинку : навч. посіб. / Н. А. Пустовіт, О. О. Колонькова, О. Л. Пруцакова ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 116 с. : рис. - Бібліогр.: с. 115 (19 назв). - Авт. зазн. на тит. арк.  300 экз. (Шифр 74.200.5/П 89)
     Посібник містить інформацію та розробки завдань для самостійного опрацювання, спрямовані на мотивування екологічної поведінки учнів. Враховано психологічні механізми самовиховання особистості.
     Призначені для учнів основної школи.



         



         

14.    Санковська, Ірина Мечиславівна.
Екологічний календар : метод. рек. / І. М. Санковська ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання, Лаб. еколог. виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 28 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 27 (10 назв.)  300 экз. (Шифр 74.200.5/С 18)
     Посібник містить матеріали, які сприятимуть формуванню засад екологічного мислення, вихованню учнів цінностей та нової поведінки у школі, вдома та у суспільстві.
      Призначений для методистів, вчителів, керівників гуртків, студентів ВНЗ та широкого кола читачів.










15.    Фізичне виховання підлітків у позакласній роботі загальноосвітніх навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / Ю. Є. Докукіна, Г. А. Коломоєць, М. В. Тимчик ; за ред. М. В. Тимчика ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 163-171 (179 назв)  300 экз. (Шифр 74.200.5/Ф 50)
     У посібнику теоретично обґрунтовано фізичне виховання підлітків у процесі ігрової діяльності, розроблено педагогічні умови підвищення ефективності фізичного виховання підлітків, запропоновано рекомендовані плани-конспекти з волейболу, баскетболу, футболу, гандболу.
     Для вчителів фізичної культури, тренерів спортивних секцій, аспірантів, батьків. 







16.    Фізичне виховання учнів початкових класів у позакласній роботі загальноосвітніх навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / В. В. Івашковський, О. І. Остапенко, М. В. Тимчик ; за ред. М. Д. Зубалія ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 172 с. : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Бібліогр.: с. 150-157 (148 назв)  300 экз. (Шифр 74.200.5/Ф 50)
     У посібнику розкрито особливості формування вмінь і навичок здорового способу життя учнів 1-4-х класів загальноосвітньої школи, проаналізовано сучасний стан фізичного виховання учнів початкових класів  у позакласній роботі.
     Для вчителів фізичної культури, керівників і тренерів спортивних секцій, аспірантів, батьків. 







 17.    Формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу : навч.-метод. посіб. / О. О. Єжова [та ін.] ; за заг. ред. В. М. Оржеховської ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 172 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд.  300 экз. (Шифр 74.200.5/Ф 79)

      У посібнику представлені теоретико-методологічні засади створення превентивного виховання середовища загальноосвітнього навчального закладу, окреслена партнерська взаємодія, моніторинг процесу формування превентивного виховного середовища, його педагогічний менеджмент.

     Призначений для методистів, вчителів.







18.    Чорна, Катерина Олександрівна.
Виховання культури гідності старшокласників у позаурочній діяльності : метод. рек. / К. І. Чорна ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 72 с. - Бібліогр.: с. 71 (19 назв)  300 экз. (Шифр 74.200.53/Ч-75)
     В рекомендаціях особлива увага приділена реалізації рефлексивно-експліцитного методу виховання. Запропоновані форми і методи сприяють розвитку у шкільної молоді ціннісного ставлення до себе, до інших, до України.
     Адресовані керівникам, вихователям, студентам педагогічних ВНЗ, батькам.    








19.    Шкільна, Ірина Миколаївна.
Виховання культури гідності старших підлітків у позаурочній діяльності : метод. рек. / І. М. Шкільна ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 32 с. - Бібліогр.: с. 31 (7 назв)  300 экз. (Шифр 74.200.53/Ш 66)
     В рекомендаціях особлива увага звертається на вікові особливості старших підлітків та виховання у них особистої, людської та національної гідності через ставлення особистості до себе, до оточуючих, до суспільства. Рекомендації спрямовані на утвердження людського у людині через знання, мотиви та відповідну поведінку.

      Адресовані практичним педагогам, студентам педагогічних ВНЗ, батькам.     

Немає коментарів:

Дописати коментар