вівторок, 28 березня 2017 р.

Екранізують книгу Тараса Прохасько “НепрОсті”

Українська компанія Selena films викупила права на екранізацію повісті Тараса Прохаська «НепрОсті». Сценарій вже написаний.

«Коли я вперше прочитала „НепрОсті“ Тараса Прохаська — перше видання в м’якій палітурці — для мене це стало потрясінням, відкриттям і величезною радістю, що такий роман створений у нас і про нас», — прокоментувала голова Selena films Нана Суханова.
«Я чітко пам’ятаю свою думку: „Це — кіно. Цей роман має втілитися на екрані. І це зроблю я“. Я дуже рада, що Тарас вірить в нас і розділяє наше творче бачення — це дуже важливо. Зараз написаний сценарій, ми разом з прекрасним голландським художником українського походження переходимо до розкадрування і перекладаємо сценарій польською, щоб показати його потенційним партнерам з Польщі».
Наразі компанія Selena films готується до презентації проекту в Держкіно.


Немає коментарів:

Дописати коментар