суботу, 4 березня 2017 р.

Вийшла унікальна абетка-енциклопедія маловідомих фактів про Кобзаря


Книга для родинного читання «Шевченко від А до Я», завдяки якій діти та дорослі не просто дізнаються про талановитого живописця, прозаїка, поета, драматурга, співака, актора, скульптора та фотографа Шевченка, а й полюблять його як близького друга, вийшла у «Видавництві Старого Лева».

Текст до видання написав відомий шевченкознавець Леонід Ушкалов. Проілюструвала – художниця Анастасія Стефурак. 
                           
Яка була улюблена пора року у Шевченка? У які очі він полюбляв заглядатися – карі, блакитні, а може, зелені? Про що він думав, дивлячись на зорі? Про все це можна дізнатися, відкривши абетку-енциклопедію «Шевченко від А до Я». Видання впорядковане за ключовими словами, розміщеними за алфавітом. І кожне слово – ключ до біографії та життя Шевченка.  «Пропозиція написати цю книжку була мені приємна зокрема тому, що це мало бути видання для дітей, точніше, книга для читання у родинному колі,  - зауважив професор Ушкалов. -   Чудовий формат! Я кинув усі свої справи й на одному подихові написав «Шевченко від А до Я». Які у ній гасла? Спершу «Автопортрет», потім «Бог», «Весна», «Горизонт», «Ґравюра», «Дружба»… Далі йдуть, зокрема, «Історія», «Кіт», «Море», «Тополя»,  «Україна»… Аж до «Янгола». Чому я обрав саме ці, а не інші, гасла? «Автопортрет» – тому що Шевченко намалював понад три десятки автопортретів. «Бог» – тому що творчість великого поета пройнята трепетним відчуттям присутності Абсолютного. «Весна» – тому що всі найголовніші події в житті Шевченка сталися навесні… І всі ці гасла мали створити у дитячій та дорослій уяві одну-єдину цілісну картину життя, сповнену світла, радості, любові, віри й надії, а ще – відкритості до світу. І, мені здається, художниця Анастасія Стефурак дуже тонко відчула оцю мою основну настанову й зуміла втілити її в просто розкішний візуальний ряд».




Немає коментарів:

Дописати коментар