Нова література у відділі абонемента
1. Виховання
культури гідності дітей та учнівської молоді в позаурочній діяльності
загальноосвітніх навчальних закладів : метод. посіб. / К. І. Чорна [та ін.] ;
під заг. ред. К. І. Чорної ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем
виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 260 с. : рис., табл. - Бібліогр.:
с. 254-259 (112 назв) 300 экз. (Шифр
74.200.53/В 54)
У посібнику
розкрито зміст , сучасні форми та методи виховання культури гідності (особистої, людської та
національної) дітей у позаурочній діяльності на засадах гуманістичної моралі та
підготовки вчителів до виховання цього феномену.
Розрахований
на спеціалістів різних галузей науки і практики, які за родом своїх занять
займаються питаннями морального розвитку дітей, а також для всіх, хто не
байдужий до проблем дітей в Україні.
Педагогічна підготовка батьків до професійного
самовизначення дітей старшого шкільного віку : метод. рек. / О. М. Докукіна, Т.
В. Кравченко, К. М. Павицька ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем
виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 52 с. - Бібліогр.: с. 51(16
назв) 300 экз. (Шифр 74.200.5/Д 63)
Рекомендайії
призначені для проведення просвітницької роботи з батьками у вирішенні питань ,
пов’язаних із професійним самовизначенням дитини старшого шкільного віку.
Подаються різноманітні форми і методи проведення цієї роботи, пропонуються
орієнтовні розробки просвітницьких заходів.
Призначені для
класних керівників, шкільних психологів, соціальних педагогів, заступників
директорів з виховної роботи.
Виховання культури гідності молодших підлітків у
взаємодії сім'ї і школи : метод. рек. / К. О. Журба ; Нац. акад. пед. наук
України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 72 с. :
табл. 300 экз. (Шифр 74.200.53/Ж 91)
Розкривають
сучасні зміст, форми і методи роботи з педагогами, батьками та спрямовані на
виконання та утвердження у них культури гідності, Особлива увага приділяється
формуванню у дітей позитивного само сприйняття, адекватної самооцінки та
інтерес до самопізнання.
Адресовані
широкій педагогічній громадськості, студентам педагогічних вузів, батькам.
Фізичне виховання старшокласників у позакласній
роботі загальноосвітніх навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / М. Д.
Зубалій, В. В. Івашковський, В. І. Мудрік ; за ред. М. Д. Зубалія ; Нац. акад.
пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. -
172 с. - Бібліогр. в кінці ст. - Бібліогр.: с. 155-171 (292 назв). - Авт. зазн.
на звороті тит. арк. 300 экз. (Шифр
74.200.54/З-91)
Розкрито
історію становлення й розвитку поняття «позакласна робота», проаналізовано
сутність і зміст спортивної діяльності, розкрито особливості фізичного
виховання, проведено сутнісний аналіз термінології і змісту позакласної роботи,
визначено сутність і зміст туризму в літературі та інші теми.
Для вчителів
фізичної культури, викладачів фізичного виховання , тренерів спортивних секцій,
аспірантів, батьків та всім не байдужим, кого цікавлять дані питання.
Виховання культури гідності молодших школярів у
позаурочній діяльності : метод. рек. / В. А. Киричок, О. В. Роговець ; Нац.
акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД,
2014. - 80 с. : рис. - Бібліогр.: с. 78-79 (23 назви) 300 экз. (Шифр 74.200.53/К 43)
Рекомендації
розкривають зміст, сучасні форми та методи виховання культури гідності. Особлива увага приділена
реалізації рефлексивно-експліцитного методу виховання з урахуванням вікових
особливостей учнів.
Рекомендації
адресовані вчителям початкових класів, вихователям, методистам, практичним
педагогам, студентам педагогічних вузів, батькам.
6. Міжсекторальна взаємодія в умовах превентивного виховного середовища : навч.-метод. посіб. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання ; авт.-упор.: В. І. Кириченко, О. О. Єжова. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 172 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 157-171 (233 назви) 300 экз. (Шифр 74.200.2/М 58)
У посібнику
представлені теоретичні основи, матеріали для практичної підготовки суб’єктів
межсекторальної взаємодії в умовах превентивного виховання середовища.
Посібник
адресований вчителям загальноосвітніх навчальних закладів та представників
різних організацій, які беруть участь у підвищенні якості освіти.
Виховання основ культури гідності дошкільників :
метод. рек. / Г. Г. Маруніна ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем
виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 28 с. : рис. - Бібліогр.: с. 27 (5
назв) 300 экз. (Шифр 74.100.53/М 29)
У
рекомендаціях висвітлюється зміст, форми, методи і педагогічні умови виховання
основ культури гідності дітей.
Рекомендації
адресовані практичним педагогам, студентам педагогічних вузів, батькам.
Підготовка педагогів у системі післядипломної освіти
до виховання культури гідності учнів : метод. рек. / Г. А. Назаренко ; Нац.
акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД,
2014. - 24 с. 300 экз. (Шифр
74.584(4УКР)/Н 19)
У
рекомендаціях обґрунтовано методичні засади, зміст, форми, методи і напрями
підготовки вчителів до виховання культури гідності учнів у процесі
післядипломної освіти.
Рекомендації
адресовані науково-педагогічним працівникам закладів післядипломної освіти,
директорам, заступникам директорів, педагогічним працівникам загальноосвітніх
шкіл, студентам педагогічних закладів.
Технології розбудови виховної системи
загальноосвітнього навчального закладу : навч.-метод. посіб. / В. М.
Оржеховська, Т. Є. Федорченко ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем
виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 172 с. - Бібліогр. в кінці розд. -
Бібліогр.: с. 168-171(57 назв) 300 экз.
(Шифр 74.200/О-65)
У розділах
посібника надається інформація про використання технологій збереження здоров’я
школярів, виховної роботи школи з профілактики вживання учнями психоактивних
речовин (проекти, тренінги, профілактична програма), технології запобігання
агресії та насильства у контексті формування превентивного виховного середовища
загальноосвітнього навчального закладу.
Посібник
адресований студентам педагогічних спеціальних вищих навчальних закладів, та
буде корисним і для педагогічних колективів загальноосвітніх шкіл, батьків.
10. Педагогічна підготовка сімей різного типу до професійного самовизначення старшокласників : метод. посіб. / В. П. Горпинюк [та ін.] ; за заг. ред. Т. В. Кравченко ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 268 с. : табл. - Бібліогр.: с. 264-265 (19 назв) 300 экз. (Шифр 74.200.4/П 24)
Посібник
присвячено розгляду педагогічної підготовки батьків до професійного
самовизначення старшокласників. Порушені питання ролі сім’ї і впливу батьків на
професійне самовизначення дитини, подані емпіричні та методичні матеріали.
Адресований
для класних керівників, шкільних психологів, соціальних педагогів,
адміністрації загальноосвітніх навчальних закладів.
Формування екологічно доцільної поведінки школярів :
наук.-метод. посіб. / Н. А. Пустовіт, О. Л. Колонькова, О. Л. Пруцкова ; Нац.
акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД,
2014. - 140 с. : табл. - Бібліогр.: с. 134-139 (88 назв) 300 экз. (Шифр 74.200.5/П 89)
Посібник має
на меті сприяти формуванню у школярів підліткового та юнацького віку
непрагматичної мотивації, практичних вмінь і навичок ощадливого
ресурсоспоживання у повсякденному житті. Розкрито поняття «екологічно доцільна
поведінка», типи, загальні принципи її формування, визначено специфіку буденної
свідомості як регулятор поведінки школярів щодо довкілля.
Призначений
для вчителів, науково-педагогічних працівників, аспірантів, студентів
педагогічних спеціальностей ВНЗ.
Школа екологічного вчинку : метод. рек. для вчителів,
кл. керівників / Н. А. Пустовіт, О. О. Колонькова, О. Л. Пруцакова ; Нац. акад.
пед. наук України, Ін-т проблем виховання, Лаб. еколог. виховання. - Кiровоград
: Імекс-ЛТД, 2014. - 36 с. - Бібліогр.: с. 35 (11 назв) 300 экз. (Шифр 74.200.5/П 89)
Рекомендації
розкривають теоретичні засади розуміння вчинку як одиниці поведінки, типів
екологічних вчинків, значення і сутність виховних орієнтирів у формуванні
культури екологічної поведінки.
Для вчителів,
класних керівників.
Школа екологічного вчинку : навч. посіб. / Н. А.
Пустовіт, О. О. Колонькова, О. Л. Пруцакова ; Нац. акад. пед. наук України,
Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 116 с. : рис. -
Бібліогр.: с. 115 (19 назв). - Авт. зазн. на тит. арк. 300 экз. (Шифр 74.200.5/П 89)
Посібник
містить інформацію та розробки завдань для самостійного опрацювання, спрямовані
на мотивування екологічної поведінки учнів. Враховано психологічні механізми
самовиховання особистості.
Призначені для
учнів основної школи.
Екологічний календар : метод. рек. / І. М. Санковська
; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання, Лаб. еколог. виховання.
- Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 28 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 27 (10
назв.) 300 экз. (Шифр 74.200.5/С 18)
Посібник
містить матеріали, які сприятимуть формуванню засад екологічного мислення,
вихованню учнів цінностей та нової поведінки у школі, вдома та у суспільстві.
Призначений
для методистів, вчителів, керівників гуртків, студентів ВНЗ та широкого кола
читачів.
15. Фізичне виховання підлітків у позакласній роботі загальноосвітніх навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / Ю. Є. Докукіна, Г. А. Коломоєць, М. В. Тимчик ; за ред. М. В. Тимчика ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 163-171 (179 назв) 300 экз. (Шифр 74.200.5/Ф 50)
У посібнику
теоретично обґрунтовано фізичне виховання підлітків у процесі ігрової
діяльності, розроблено педагогічні умови підвищення ефективності фізичного
виховання підлітків, запропоновано рекомендовані плани-конспекти з волейболу,
баскетболу, футболу, гандболу.
Для вчителів
фізичної культури, тренерів спортивних секцій, аспірантів, батьків.
16. Фізичне виховання учнів початкових класів у позакласній роботі загальноосвітніх навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / В. В. Івашковський, О. І. Остапенко, М. В. Тимчик ; за ред. М. Д. Зубалія ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 172 с. : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Бібліогр.: с. 150-157 (148 назв) 300 экз. (Шифр 74.200.5/Ф 50)
У посібнику розкрито особливості формування
вмінь і навичок здорового способу життя учнів 1-4-х класів загальноосвітньої
школи, проаналізовано сучасний стан фізичного виховання учнів початкових
класів у позакласній роботі.
Для вчителів
фізичної культури, керівників і тренерів спортивних секцій, аспірантів,
батьків.
17. Формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу : навч.-метод. посіб. / О. О. Єжова [та ін.] ; за заг. ред. В. М. Оржеховської ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 172 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. 300 экз. (Шифр 74.200.5/Ф 79)
У посібнику
представлені теоретико-методологічні засади створення превентивного виховання
середовища загальноосвітнього навчального закладу, окреслена партнерська
взаємодія, моніторинг процесу формування превентивного виховного середовища,
його педагогічний менеджмент.
Призначений
для методистів, вчителів.
Виховання культури гідності старшокласників у
позаурочній діяльності : метод. рек. / К. І. Чорна ; Нац. акад. пед. наук
України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 72 с. -
Бібліогр.: с. 71 (19 назв) 300 экз.
(Шифр 74.200.53/Ч-75)
В
рекомендаціях особлива увага приділена реалізації рефлексивно-експліцитного
методу виховання. Запропоновані форми і методи сприяють розвитку у шкільної
молоді ціннісного ставлення до себе, до інших, до України.
Адресовані
керівникам, вихователям, студентам педагогічних ВНЗ, батькам.
Виховання культури гідності старших підлітків у
позаурочній діяльності : метод. рек. / І. М. Шкільна ; Нац. акад. пед.
наук України, Ін-т проблем виховання. - Кiровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 32 с. -
Бібліогр.: с. 31 (7 назв) 300 экз. (Шифр
74.200.53/Ш 66)
В
рекомендаціях особлива увага звертається на вікові особливості старших
підлітків та виховання у них особистої, людської та національної гідності через
ставлення особистості до себе, до оточуючих, до суспільства. Рекомендації
спрямовані на утвердження людського у людині через знання, мотиви та відповідну
поведінку.
Адресовані
практичним педагогам, студентам педагогічних ВНЗ, батькам.
Немає коментарів:
Дописати коментар